ÅRETS ARRANGÖRSKLUBB

På Skånes OFs årsmöte blev vi överraskade med att få priset som årets arrangörsklubb för 2022.

Nomineringen löd:

"Örkelljunga FK är en relativt liten förening som med bravur tog sig an och levererade ett riktigt fint arrangemang av Sydsvenska mästerskapen (SSM). Arrangemanget erbjöd en trivsam arena, bra banor för både ungdomar och vuxna deltagare, varm dusch utomhus och en inramning med mästerskapskänsla.

Inför höstens tävling Höstrusket, som även det var en fin tävling, coachade man nya banläggare att ta sig an större uppgifter och det bådar gott för framtida arrangemang."

Det var andra gången på tre år som ÖFK fick detta priset. Även 2020 fick vi pris som bästa arrangörsklubb för arrangemanget av Fyrklubbs.

Vill rikta ett stort Tack till alla som varit med och bidragit på olika sätt under det gångna året för att åstadkomma dessa fina arrangemang.

Hälsningar

Styrelsen